Acest articol prezintă în detaliu nu doar ceea ce se întâmplă la firul ierbii în proiectele „Fizica altfel” şi „Chimia altfel” (cum percep profesorii şi elevii utilizarea la clasă a metodelor inductive), ci şi elemente care ţin de strategia din spatele primului proiect. Articolul publicat de Recorder.ro poate fi găsit aici.
Recorder.ro – Profesorii care au învins forţa de inerţie a sistemului de învăţământ
Search
Articole recente
- Dragoș Stanca: „Învățarea prin investigație este ceea ce are nevoie umanitatea în era inteligenței artificiale”
- 60 de profesori au învățat să predea matematica altfel. Cum contribuie predarea prin investigație la o învățare mai profundă
- Ioana Chicet-Macoveiciuc: În Olanda, matematica e predată în povești și situații din viața reală. Se pleacă de la o situație problematică
- Laura Ivăncioiu: Matematica e un fel de fundație pentru orice ai construi deasupra – scris, muzică, teatru
- Tudor Mușat: Matematica mi-a dat răbdarea de a căuta soluții