Acest articol prezintă în detaliu nu doar ceea ce se întâmplă la firul ierbii în proiectele „Fizica altfel” şi „Chimia altfel” (cum percep profesorii şi elevii utilizarea la clasă a metodelor inductive), ci şi elemente care ţin de strategia din spatele primului proiect. Articolul publicat de Recorder.ro poate fi găsit aici.
Recorder.ro – Profesorii care au învins forţa de inerţie a sistemului de învăţământ
Search
Articole recente
- „Profesorii au văzut o îmbunătățirea reală a rezultatelor elevilor”. Învățarea prin investigație și mecanismul de sprijin din Timiș
- „Cum să îl fac pe elev să aplice ceea ce învață la școală?” Cursul care îi ajută pe profesorii de fizică să răspundă la această întrebare
- „Principala misiune în investigația științifică este să stârnim curiozitatea copilului, nu să-i dăm o teoremă. Curiozitatea este motorul învățării”. Profesorii care predau chimia altfel
- „Drumul transformării educaționale este pavat cu multe idei bune care au fost implementate prost sau în context greșit”. Analiză McKinsey
- Articol Edupedu în urma participării la dezbaterea „PISA 2022 – fața necosmetizată a școlii”, alături de Andreas Schleicher, Director pentru Educație și Competențe al OECD