Pentru mulţi elevi experimentele de la orele de fizică şi chimie s-au transformat în numere de magie. Mai multe detalii despre cum este posibil găsiţi aici.
Pro TV – despre conferinţa CEAE din 24 noiembrie, 2017
Search
Articole recente
- „Profesorii au văzut o îmbunătățirea reală a rezultatelor elevilor”. Învățarea prin investigație și mecanismul de sprijin din Timiș
- „Cum să îl fac pe elev să aplice ceea ce învață la școală?” Cursul care îi ajută pe profesorii de fizică să răspundă la această întrebare
- „Principala misiune în investigația științifică este să stârnim curiozitatea copilului, nu să-i dăm o teoremă. Curiozitatea este motorul învățării”. Profesorii care predau chimia altfel
- „Drumul transformării educaționale este pavat cu multe idei bune care au fost implementate prost sau în context greșit”. Analiză McKinsey
- Articol Edupedu în urma participării la dezbaterea „PISA 2022 – fața necosmetizată a școlii”, alături de Andreas Schleicher, Director pentru Educație și Competențe al OECD