După lansarea raportului Harta educației științifice bazate pe investigație în Europa, a fost acordat un interviu pentru Libertatea. S-a discutat, între altele, despre legătura între nivelul de alfabetizare științifică al oamenilor și modul în care ei se raportează la recomandările făcute de specialiști/ autorități în timpul pandemiei (cu scopul de a scădea amploarea acesteia).
Despre legătura dintre „nu există COVID” și analfabetismul științific
Search
Articole recente
- Oana Dimofte: „În gimnaziu, aveam momente în care construiam rezolvarea unei probleme ca pe un mic experiment detectivistic”
- De ce Matematica Altfel
- „Pornesc lecția de la o întrebare, „Ce se întâmplă dacă…?”, și atunci copiii sunt interesați. Învățarea prin investigație a prins întotdeauna la clasă”
- Școala 9: Ce înseamnă învățarea prin investigație la matematică și științe?
- „Profesorii au înțeles că numai schimbându-și metoda pot să-și câștige elevii”. Despre folosirea investigației în predarea științelor