După lansarea raportului Harta educației științifice bazate pe investigație în Europa, a fost acordat un interviu pentru Libertatea. S-a discutat, între altele, despre legătura între nivelul de alfabetizare științifică al oamenilor și modul în care ei se raportează la recomandările făcute de specialiști/ autorități în timpul pandemiei (cu scopul de a scădea amploarea acesteia).
Despre legătura dintre „nu există COVID” și analfabetismul științific
Search
Articole recente
- Ce s-a întâmplat când profesorii de fizică au început să utilizeze la clasă instrumente noi: „Când facem experimente virtuale și folosim fișe dinamice, lucrează toți copiii”
- Laurențiu Badea: Dacă vreau ca elevii mei să dobândească gândire critică, creativitate, disponibilitate pentru investigație, trebuie mai întâi să îi inspir ca dascăl
- Cum este demonstrată Teorema lui Pitagora într-un manual german de matematică. O comparație cu România
- Florin Măceșanu: Fizica îți poate răspunde la toate întrebările, trebuie doar să îți pui tu însuți acele întrebări
- Gabriela Deliu: Ce încerc să transmit în fiecare oră e faptul faptul că fizica este ceva ”tangibil”, ce poate fi înțeles de fiecare copil