După lansarea raportului Harta educației științifice bazate pe investigație în Europa, a fost acordat un interviu pentru Libertatea. S-a discutat, între altele, despre legătura între nivelul de alfabetizare științifică al oamenilor și modul în care ei se raportează la recomandările făcute de specialiști/ autorități în timpul pandemiei (cu scopul de a scădea amploarea acesteia).
Despre legătura dintre „nu există COVID” și analfabetismul științific
Search
Articole recente
- Lucian Ciolan: Pedagogia fizicii înseamnă înțelegerea întregului proces prin care trece cineva de la stadiul de novice până când devine fizician. E un proces de construcție identitară
- Profesorul Lucian Ciolan: Viața cotidiană ar trebui să influențeze designul experiențelor de învățare. Învățarea științei nu este doar o chestiune abstractă
- Cum au ajuns copiii să dea teste peste teste în ultimele două săptămâni de modul. Profesor: „Au dat și trei lucrări într-o singura zi”
- „Lucrând în acest fel, lecția merge mai ușor, iar copiii nu mai sunt apatici”. Resursele didactice care îi ajută pe profesorii de fizică să facă ore atractive
- De ce sunt importante fișele dinamice de lucru în predarea fizicii